top of page
Search

Përse ju nevojitet kontrolli i brëndshëm.

  • Writer: Egin Kocollari
    Egin Kocollari
  • Nov 4, 2023
  • 2 min read
ree
Kontrolli i brendshëm është një proces i cili implementohet nga menaxhimi i organizatës ose konsulent i jashtëm, i projektuar për të ofruar siguri të arsyeshme në lidhje me arritjen e objektivave që mbulojnë:
përputhshmërinë, operacionet dhe raportimin financiar.

Në entitetet më të vogla, detyra e kontrollit të brendshëm shpesh kryhet në formë bazike nga pronari, i cili gjithashtu mund të jetë edhe administrator. Megjithatë, këta individë mund të mos e kenë përvojën dhe ekspertizën e nevojshme për të menaxhuar efektivisht këtë funksion. Megjithëse mund të quhet "kontroll i brendshëm", shpesh është i tillë vetëm nga emri dhe mungon një qasje të strukturuar. Zakonisht, mund të përfshijë thjesht caktimin e një punonjësi për të mbikëqyrur operacionet, pa patur një sistem të gjithëpërfshirë të implementuar. Në kundërt, entitetet e mesme dhe të mëdha kanë qasje në një varg standardesh dhe sistemeve të vendosura për kontrollin e brendshëm, siç janë Kornizat COSO për kontrollin e brendshëm dhe menaxhimin e rrezikut të ndërmarrjes. Pavarsisht këtij fakti, disa kompani përdorin gabimisht termat "kontroll i brendshëm" dhe "departamenti i auditimit" si sinonime, pa kuptuar se ata përfaqësojnë funksione të ndryshme. Të kuptuarit e konceptit të kontrollit dhe aplikimit praktik të kufizimeve është një aftësi e cila merr vite për t'u mësuar dhe asimiluar plotësisht. Megjithatë, përfitimet e zbatimit të një sistemi të gjithëpërfshirë të kontrollit të brendshëm janë të konsiderueshme:

  • Përmirëson Besueshmërinë e Raportimit: Siguron raportim të saktë dhe të shpejtë.

  • Optimizon Kostot: Inspektimet e shpeshta mund të çojnë në ulje të kostove.

  • Parandalon Mashtrimin: Mbron kundër aktiviteteve mashtruese.

  • Parandalon dhe Zbulon Gabimet: Identifikon dhe korrigjon gabimet me shpejtësi.

  • Rrit Efikasitetin e Punonjësve: Racionalizon proceset për një produktivitet më të lartë. Rrit Kënaqësinë e Klientit: Çon në përmirësimin të shërbimit të ofruar.

  • Ul Ekspozimin ndaj Rrezikut: Zvogëlon rreziqet e ndryshme operacionale.

  • Realizon Objektivat Operacionale: Siguron që qëllimet të arrihen në mënyrë efikase.

  • Përmirëson Proceset: Përmirëson flukset e punës operacionale në tërësi.

  • Minimizon Rrezikun e Humbjes së Aktiveve: Mbron kundër humbjeve të mundshme.


Kur projektojnë dhe zbatojnë sisteme efikase të kontrollit të brendshëm, bizneset shpesh përfitojnë nga këshillimi i këshilltarëve të jashtëm. Këta këshilltarë sjellin përvojë të gjerë në përshtatjen dhe zbatimin e modeleve që i përshtaten më së miri nevojave të organizatës. Kostot e lidhura me kërkimin e këshillës nga jashtë nuk duhet të jenë një pengesë, pasi ato janë minimale në krahasim me përfitimet e konsiderueshme që një sistem i mirë i strukturuar i kontrollit të brendshëm mund të sjellë në një organizatë.

Zbatimi i një sistemi të fortë të kontrollit të brendshëm kërkon një kuptim të thellë të nevojave unike të organizatës suaj dhe të nuancave të ndryshme të kornizave, si Korniza COSO. Për ndihmë profesionale në themelimin e një sistemi të përshtatur të kontrollit të brendshëm që është në përputhje me qëllimet tuaja dhe zvogëlon efikashtë rreziqet, mos ngurroni të kontaktoni ThinkSmart. Thjesht plotësoni formularin e kontaktit në faqen tonë të internetit, dhe një anëtar i stafit tonë të përvojës do të ju kontaktojë me shpejtësi. Le të ju udhëhoqë ThinkSmart në forcimin e proceseve të biznesit dhe sigurimin e suksesit të vazhdueshëm të organizatës suaj.

 
 
bottom of page